بازدید نمایندگان شرکت مصباح انرژی تولیدکننده آب سنگین از ایراپ

شرکت مصباح انرژی

به نقل از روابط عمومی ایراپ نمایندگان شرکت مصباح انرژی برای تجهیزات ایمنی مورد نیاز خود طی جلسه ای از توانمندی های شرکت دانش بنیان ایراپ بازدید کردند.

مجموعه مصباح انرژی که خود پیشرو در زمینه تولید آب سنگین در خاورمیانه می باشد، دارای تجهیزات ایمنی خاص است. در این راستا در طی بازدید ابتدا مباحث مختلف فنی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند و توانمندی و توانایی های مجموعه ایراپ در راستا دانش فنی، مزیت های رقابتی و پتانسیل بالای مجموعه در رفع نیازهای مختلف در حوزه تجهیزات و محصولات ایمنی خدمت نمایندگان محترم این مجموعه ارائه گردید.

در ادامه بازدید تمامی زیرساخت ها، فرآیندها، دستگاه های تولیدی و تست مورد بررسی بازدید قرار گرفتند، همچنین تمامی اسناد و مدارک و گواهینامه ها معتبر همراه فاینال بوک ها و رضایت نامه های کارفرمایان ایراپ مشاهده گردید که نمایندگان محترم مصباح انرژی ضمن خرسندی از سطح بالای شرکت در زمینه ایمنی، گفتند خوشبختانه با توجه به سابقه حدود 10 ساله ایراپ در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه و همچنین دارا بودن تمامی گواهینامه های معتبر و تولید محصولات مطابق استانداردهای مرجع بین المللی جای هیچ ابهام نه از نظر کیفیت و نه کمیت به جای نگذاشته است و از لحاظ تکنولوژی و همکاری های بلند مدت بین دو شرکت هیچ مانعی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فهرست