حضور پررنگ ایراپ در دومین نمایشگاه ساخت داخل (کیش)

دومین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی در تاریخ ۲۷ لغایت ۲۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ در جزیره کیش برگزار گردید. دستاوردهای قابل توجه این رویداد در دوره قبلی، برگزار کنندگان نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی را بر آن داشته که با رعایت پروتکل های مصوب ستاد مقابله با کرونا در زمینه برگزاری نمایشگاه و همایش های تخصصی و با  بهره برداری از تجربیات موفق سال گذشته و با هدف تضمین و تثبیت جایگاه تولیدکنندگان داخلی تجهیزات صنعت پتروشیمی نسبت به برگزاری این دوره رویداد اقدام نمایند.

نمایشگاه ساخت داخل

همانطور که مستحضرید پیرو برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و عزم شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مبنی بر حمایت از تولید داخلی و استفاده حداکثری از توان شرکت های تولید کننده تجهیزات صنعت پتروشیمی به ویژه شرکت های دانش بنیان اولین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی در بهمن ماه سال گذشته در جزیره کیش برگزار گردید.

کلیه شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس ضمن حضور در این نمایشگاه نسبت به ارائه نیازمندی های خود به تولید کنندگان تجهیزات و شرکت های دانش بنیان و از سوی دیگر کلیه شرکتهای تولیدی دانش بنیان و نوآور و خدماتی فعال در صنعت پتروشیمی و صنایع وابسته (پس از اخذ امتیاز رجیستری) با حضور و معرفی دستاوردها و توانمندی های خود زمینه‌های گسترش همکاری‌های متقابل در راستای حمایت از تولید ملی را فراهم می نمایند.

در این راستا مجموعه ایراپ با حضور در نمایشگاه کیش ضمن برگزاری جلسات B2B با شرکت های حاضر در این نمایشگاه، موفق به امضای تفاهم نامه های مختلف با شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فهرست