خدمات پس از فروش و بازدید از راپچردیسک های شرکت صنایع شیمیایی فارس

شرکت صنایع شیمیایی فارس

یکی از وظایف اصلی واحدهای خدمات پس از فروش ارایه مشاوره‌های فنی به مشتریان و نمایندگی ها می ‌باشد. این واحد وظیفه دارد نیازهای فنی مشتریان را شناسایی و راهکارهای لازم برای پاسخگویی به این سوالات تدوین نماید؛ مانند: پیامک‌های فنی، کتابچه‌های راهنما، کتابچه‌های تعمیراتی، محتواهای فنی و… که از طریق تمامی راه های ممکن از جمله وبسایت ایراپ و غیره در اختیار مشتریان قرار دهد.

خدمات پس از فروش یکی از الزامات شرکت دانش بنیان ایراپ جهت تضمین کیفیت محصولات خود و ارائه خدمات فنی و مشاوره ای به مشتریان است. ایراپ به منظور رضایت مشتریان و کمک به آنها برای دریافت بیشترین ارزش از محصولات یا خدماتی که خریداری کرده بودند؛ اقدام به برنامه ریزی جهت بررسی رضایت مشتریان خود کرده است و در راستای طرح فوق العاده خود برای اطمینان و رضایت مشتریان اقدام به ارسال نمایندگان فنی و بازرگانی ایراپ به محل نصب محصولات ایمنی خود کرده است. وظیفه اصلی که در این طرح مدنظر قرار گرفته است، انتقال دانش فنی از واحدهای فنی شرکت و تبدیل آن به زبان قابل فهم به مشتریان می‌باشد، که به صورت مختصر می توان به تدوین نیازمندی آموزشی، تدوین برنامه آموزشی، نظارت دانش فنی و انجام آزمون فنی در صورت نیاز، ارائه آموزش های فنی و همچنین آموزش های در حین کار و… اشاره کرد.

از این رو، نمایندگان ایراپ از شرکت صنایع شیمیایی فارس برای بررسی و ارزیابی راپچردیسک های نصب شده ایراپ در واحد فرمالین صنایع شیمیایی اقدام به بازدید نمودند، که در طی این بازدید تمامی نکات و موارد همراه نماینده کارفرما بررسی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فهرست