ساخت و بومی سازی دریچه انفجاری یا Explosion door توسط ایراپ

Explosion door

به نقل از روابط عمومی ایراپ در راستا یکی از پروژه های دیگر دریچه انفجاری (Explosion door) عصر دیروز دو عدد از این محصول ساخته و تحویل کارفرما پروژه گردید.

دریچه انفجاری، درب ضد انفجار یا درب تخلیه کننده انفجار دربی لولایی است که به صورت عمودی و یا به صورت افقی بر روی سیستم به منظور محافظت در برابر انفجار نصب می ­شود و با باز شدن این درب در زمان انفجار، فشار ناشی از انفجار تخلیه می­ شده و از صدمه به تجهیزات جلوگیری می ­کند. بعد از تخلیه فشار انفجار درب مجدداً بسته می­ شود و قابل استفاده­ مجدد خواهد بود.

ویژگی­ های دریچه انفجاری تولیدی ایراپ

استفاده از فولاد ضد زنگ، فولاد کربنی، تحمل رنج دمایی بالا تا حدود 700 درجه سانتی گراد ، تولید در سایزهای مختلف متناسب با طراحی انجام شده، تولید در نسبت جرم به سطح کم برای داشتن راندمان بالا، قابلیت اضافه کردن سنسور تشخیص باز شدن درب، مطابق با استاندارد EN 14797و… .

در این پروژه از سنسورهای مخصوص جهت آلارم و دقت عملکرد اکسپلوژن دور ها استفاده گردید و تمامی مراحل تست و عملکرد این دستگاه با موفقیت توسط متخصصان ایراپ و مطابق استاندارد بین المللی EN14797 انجام گرفت.

ایراپ با بهره گیری از دانش بومی و فارغ التحصیلان برتر دانشگاه های کشور، با طراحی و ساخت انواع اکسپلوژن دور یا دریچه انفجاری، توانسته گام مهمی در راستای جهش تولید بردارد و نیز با توجه به سابقه همکاری با پتروشیمی و پالایشگاه و شرکت های پیمانکار کشور، ایراپ توانسته در راستای رفع نیاز واردات این محصول به طور چشمگیری به این صنایع کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فهرست