درخشش ایراپ در بیست و پنجمین نمایشگاه نفت

بیست و پنجمین نمایشگاه نفت

بیست و پنجمین نمایشگاه نفت ، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در تاریخ 3 الی 6 بهمن ماه برگزار شد.

نمایشگاه نفت امسال که به دلیل شیوع بیماری کرونا در تاریخ معمول هرساله (اردیبهشت‌ماه) برگزار نشد، صبح امروز (جمعه، سوم بهمن‌ماه) و با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفیران کشورهای خارجی در تهران و دیگر مسئولان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

بیست و پنجمین نمایشگاه نفت

در این نمایشگاه، شرکت ملی نفت و صنایع بالادستی، استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و پارک‌های علم و فناوری، پتروشیمی و در کل حضور افزون بر ۵۰۰ شرکت ایرانی دانش‌بنیان یا فعال در حوزه‌ ساخت، تأمین و ارائه خدمات فنی و مهندسی که بسیاری از آنها در زمینه ساخت و تأمین کالا و… حضور داشتند.

افزایش قابل توجه سهم کالا و مواد ساخت داخل در تولید ایمن و پایدار در سایه همکاری با استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان ایرانی را می‌توان به عنوان غرورآفرین‌ترین دستاورد صنعت نفت در چند سال اخیر برشمرد.

هلدینگ آتیه پردازان شریف ( دانش بنیان ) با برند ایراپ در میان خیل عظیم شرکت کنندگان این نمایشگاه به خوبی ظاهر شد و دستاوردهای بزرگ علمی و فنی خود را در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به نمایش گذاشت.

هلدینگ آتیه پردازان شریف با بومی‌سازی راپچردیسک و برخی تجهیزات ایمنی مخازن ذخیره برای اولین بار درایران، توانسته نیازهای داخلی کشور از این تجهیزات را رفع کند و با به دست آوردن جایگاهی عالی در این صنعت، اطمینان خاطر را به تمامی صنایع حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه از نظر کیفیت داده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فهرست