تولید شیرهای تنفسی Breather Valve مخازن ذخیره پالایشگاه

شیرهای تنفسی Breather Valve

به نقل از روابط عمومی ایراپ در راستا یکی از پروژه های دیگر تعدادی شیرتنفسی یا Pressure & Vacuum Breather Valve  سفارشی ساخته و تحویل کارفرما گردید.

شیرهای تنفسی به گونه­ ای طراحی شده ­اند که از مخازن در برابر فشار بیش از اندازه و وکیوم محافظت می­ کنند. آنها با نام شیرهای فشار/خلأ نیز شناخته می­ شوند. شیرهای تنفسی می­ توانند بخارات سمی را در مخزن نگهداری کنند، بنابراین از آلودگی محیطی جلوگیری می­ کنند و همچنین باعث کاهش احتمال آتش سوزی می شوند؛ و حفظ بخار همچنین از هدر رفت تولید در اثر بخار شدن جلوگیری می کند. این شیرهای تنفسی ساخته شده به دلیل اینکه مخازن محافظت شده با سیستم گاز بوده، از تکنولوژی نیروی فنر برای افزایش فشار باز شدن شیرها استفاده شده است.

یکی از ویژگی­ های منحصربه فرد شیرتنفسی تولیدی ایراپ

یکی از ویژگی ها و مزیت های برتر شیرهای تنفسی ایراپ نسبت به شیرهای تنفسی دیگر کمترین میزان نشتی تا زمان ست پریشر شیر می باشد که با استفاده از خلاقیت متخصصان خود توانسته یکی از شیرهای تنفسی با کمترین نشتی را ساخته و به بازار عرضه کند. ویژگی های دیگر این شیرتنفسی می توان به دقت عملکرد و طراحی خاص آن اشاره کرد. تمامی مراحل ساخت و تست براساس استانداردهای API2000 و ISO28300 انجام می شود.

در این پروژه از Breather Valve های طراحی و ساخته شده از نوع in line بوده و تمامی مراحل تست و عملکرد این دستگاه با موفقیت توسط متخصصان ایراپ و مطابق استاندارد بین المللی  API2000 و ISO28300 انجام گرفت.

ایراپ با بهره گیری از دانش بومی و فارغ التحصیلان برتر دانشگاه های کشور، با طراحی و ساخت انواع بریسرولو یا شیر تنفسی، توانسته گام مهمی در راستای جهش تولید بردارد و نیز با توجه به سابقه همکاری با پتروشیمی و پالایشگاه و شرکت های پیمانکار کشور، ایراپ توانسته در راستای رفع نیاز واردات این محصول به طور چشمگیری به این صنایع کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فهرست